نصب دکل دوربین مدار بسته

سیستم های نظارت تصویری از سالها قبل به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار بوده اند.

با توجه به سابقه طولانی این سیستم ها، تحولات و پیشرفت های بسیار زیادی در این حوزه صورت گرفته است است که اطلاع از روند این پیشرفت ها، آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها، و توجه به نکات مهم در یک سیستم نظارت تصویری و موارد بسیار دیگر می تواند کمک شایانی به ارتقای کیفیت واستفادهء بهینه از این تجهیزات بنماید.یکی از بخش هایی که در کنار صنایع حفاظت الکترونیک و به عنوان بخش مکمل در این بخش مطرح می شود استفاده از تجهیزات الکترومکانیکی و عمرانی است.

در این زمینه می توان از دکلهاو پایه های نگهدارنده دستگاه های نظارت تصویری , زیر ساخت های آن و سیستم ارتینگ (اتصال زمین) نام برد.در ابتدای طرح، باید مطالعات کاملی بر روی مبحث سیستم های نظارت تصویری، اجزا، استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا صورت پذیرد تا دامنه موضوع و ابعاد به خوبی روشن گردد.

در این مرحله مطالعه بر روی بستر سازی سیستم شامل کنده کاری، مسیر کشی و لوله گذاری برای عبور کابل ها، نیز انجام شود.همچنین طراحی دکل ها نیز باید با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و توسط متخصصین فن انجام پذیرد. همچنین طراحی سایر تجهیزات همانند بسترهای ارتباطی ، برق گیر و غیره نیز به موازات این مرحله باید انجام پذیرد.

دکل ها و پایه ها یکی مهم ترین عضو ها از مجموعه تجهیزات نظارت تصویری به شمار می آیند. برای طراحی و ساخت دکل و پایه های دوربین رعایت نکاتی حائز اهمیت است:
Read more

سیستم ارت دکل

۲۰ نکته مهم در خصوص سیستم ارت دکلهای مخابراتی ، مهاری و دوربین مداربسته

۱-کلیه اتصالات با مفتول برنج یا نقره جوشکاری گردد.سطح جوش باید CM 6 باشدو جهت اتصالات وجوشکاری رعایت گردد.
۲- ازهرپایه دکلهای خودایستا و هم فونداسیون دکل توسط سیم مسی و بست مخصوص به سیستم ارت جوشکاری گردد.
۳- سیم میله برقگیر ازپایه ای که آنتنهای کمتری Read more

طرح رایگان بازدید و رگلاژ

بسمه تعالی

 

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

همان طور که مستحضراید طبق استاندارد بین المللی  EIA-RS-222-F، دکل های مخابراتی و به خصوص دکل­ های مهاری منصوبه در سازمان ها و مراکز مختلف به جهت جلوگیری از حوادث ناگوار وتحمیل خسارات مالی و جانی غیر قابل جبران ،در بازه های زمانی 3 تا 6 ماهه نیاز به بازبینی،تنظیم مجدد،اچار کشی و بررسی عمودی و تست اتصالات دارند، همچنین طبق قانون مسئولیت هر گونه حادثه سقوط دکل مستقیما متوجه تحویل گیرنده و مالک دکل می باشد. لذا طبیعی است بیمه ی مسئولیت مدنی این تجهیزات و انعقاد قراردادهای بازدید دوره ای آن ها با شرکت های معتبر و متخصصین این امر سبب اطمینان خاطر و سلب مسئولیت از اتفاقات غیر منتظره ،راه حل مناسبی به نظر می رسد.

شرکت کارا شبکه به پشتوانه ی سال ها تجربه در فروش و نصب انواع دکل های مخابراتی با برند تبریز دکل و رعایت استانداردهای بین المللی و طراحی و محاسبات دقیق و ارائه ی مستندات مربوطه به عنوان شناسنامه ی سازه ،مفتخر است به اطلاع آن مرکز محترم برساند که این شرکت با دارا بودن کادر مجرب و رزومه ی قابل توجه در شمالغرب کشور با نصب سالانه بیش از 1000 متر دکل مهاری از سال 90 تا کنون خود را به بزرگترین توزیع کننده ی دکل های مهاری در شمالغرب کشور بدل کرده است.

علیهذا پیرو موارد فوق الذکر این شرکت به جهت استاندارد سازی هر چه بیشتر دکل های مهاری موجود در شهر تبریز و به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای طرح رایگان بازدید و رگلاژ دکل های مهاری نموده است لذا از  آن سازمان محترم خواهشمند است در صورت تمایل با مراجعه به سایت http://www.tabrizdakal.ir  و تکمیل فرم درخواست و یا با تماس با شماره ی 33368000-041 تمایل خود را اعلام فرمایید.

بدیهی است این طرح به دلیل رضایت مندی مشتریان این مجموعه تا پایان ماه مبارک رمضان می باشد.