یکی از مهمترین مراحل ساخت و تولید دکل نصب آن می باشد که چنانچه اصولی و بر مبنای محاسبات و با بکار گیری تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد و مجرب انجام نپذیرد ، تمامی مراحل ساخت و چه بسا مراحل بعدی و بهره برداری های آتی از دکل را تحت الشعاع قرار خواهد داد . از این رو توجه به این مهم بسیار پر اهمیت خواهد بود .
در این راستا و در تکمیل سایر خدمات کارا شبکه در حوزه دکل های مخابراتی مفتخریم تا اعلام داریم با سابقه ای بسیار درخشان در این بخش آمادگی نصب تمامی انواع دکل ها در تمام نقاط را دارا می باشیم . علاوه بر نصب توانسته ایم با بهره گیری از نیروی کارآمد و متخخص در نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی این امکان را فراهم آوریم تا پروسه تکمیل و راه اندازی یک دکل را تا انتها به نحوی شایسته و در خور شما مشتریان گرامی انجام دهیم .
تمامی موارد ذکر شده با بالاترین ضریب اطمینان و ریزترین محاسبات مهندسی انجام گرفته که علاوه بر آن تضمین و سوابق کاری ما اطمینان خاطر شما را تا حد امکان فراهم خواهد ساخت .
7

 

در مرحله نصب با توجه به نوع دکل، تجیزات و نحوه نصب متفاوت می باشد به عنوان مثال برای نصب دکل های خود ایستا تجهیزاتی همچون جرثقیل و محاسبات ریز و دقیق مهندسی نیازمند است ولی در نوع مهاری نصب این دکل با توجه به مهارت و تجربه نصاب معمولا بدون نیاز به تجهیزات خاصی صورت می گیرد که بدیهی است حتی در نصب دکل های مهاری دقت و محاسبات دقیق از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد که خوشبختانه پرسنل فنی کارا شبکه توانایی نصب و راه اندازی انواع دکل را با بالاترین دقت در حداقل زمان ممکن دارا می باشند .
8