شرکت کارا شبکه بعنوان طراح و مجری انواع دکل های مخابراتی توانسته است پروژه های متعددی را در طی سالیان گذشته تا امروز تحویل مشتریان خود دهد و این جزو افتخارات این شرکت است که توانسته مشتریان خود را راضی و خشنود از این شرکت نگه دارد.
شرکت کارا شبکه از بدو تاسیس پروسه خدمات پس از فروش را سرلوحه عملکرد خود قرار داده تا رضایت مشتریان خود را جلب و دلگرمی به دوستان خود دهد که پس از همکاری با ما تنها نخواهند بود و این پشتیبانی را به مشتریان خود می دهد که در هر مقطع از مرحله خرید، ارسال، نصب و تحویل سازه  به کارفرما ، کارا شبکه در کنار مشتری خود خواهد بود.
کارشناسان واحد فنی کارا شبکه جهت ارسال هر نوع از سازه های این شرکت اقدام به تهیه لیست قطعات می نماید که در زمان حضور نماینده مشتریان محترم به ایشان تقدیم میگردد و در زمان بارگیری با دقت جهت تحویل گیری کوچکترین قطعات پس از نظارت پرسنل انبار این شرکت مجددا نظارتی دوچندان توسط نماینده مشتری صورت گیرد تا از هرگونه خطایی جلوگیری بعمل آید ولی قابل ذکر است در صورتیکه در حین ارسال یا حتی پس از ارسال اگر موردی از موارد ارسالی کسر یا معیوب گردد شرکت کارا شبکه آماده است پس از اولین تماس مشتری نسبت به ارسال قطعه یا قطعات اعلامی مشتری اقدامات لازم را مبذول دارد.

این شرکت خود را متعهد میداند خدمات پس ازفروش خود را با کیفیت مطلوب و با سرعت عمل بالا بر اساس اصول و استاندارهای مهندسی به انجام رساند تا از این طریق با حصول اطمینان از کسب رضایت و اعتماد کامل مشتریان نسبت به حفظ و توسعه شبکه فروش خود کوشا باشد. از دیگر موارد قابل ذکر اشاره برنامه ریزی دقیق جهت آموزش مکرر و بروز کردن اطلاعات فنی-مهندسی پرسنل می باشد.
امید است با توجه به خدمات این شرکت توانسته باشیم در راستای بهبود زیر ساخت های توسعه پایدار کشور مشارکت داشته باشیم.
در صورت بروز هر گونه مشکل در خدمات دهی پروژه خود از طریق ایمیل مستقیم مدیریت با ما در تماس باشید.